quinta-feira, 26 de janeiro de 2012

Drumming Song - silence to a good night work!


I like a lot of sound, voice, video, is great to listen to while you drink a hot tea and work on your computerall night long.
I like to prepare lessons and go through the various blogs that I see every day, at night, in quiet conversationsthe sounds of people talking, just music, music that feeds the brain and creative ideas.
when istart my research and my study of Arabic, I easily become addicted to knowledge and is hard to stop.
sleep at least until I win completely.
I know, and a good night's sleep does wonders!
I can not forget, no doubt!


***


gosto imenso do som, da voz, do video, é excelente para ouvir enquanto se bebe um chá quente e se trabalha no computador, noite dentro.
gosto de preparar as aulas e percorrer os vários blogs que vejo diariamente, à noite, no silêncio das conversas, dos sons de pessoas a falarem, apenas musica, musica que toque o cerebro e o alimente de ideias criativas.
uma vez começando as minhas pesquisas e o meu estudo de árabe, converto-me em viciada em conhecimento e é dificil parar.
pelo menos até o sono me vencer por completo.
eu sei, e uma boa noite de sono faz milagres!
não me posso esquecer, sem dúvida!